U okviru projekta Nemačke razvojne saradnje “Perspektive za mlade u ruralnim sredinama u Srbiji” koji sprovodi GIZ u partnerstvu sa Ministarstvom turizma i omladine Republike Srbije, podržava se projekat “Novo lice žene sa sela” u organizaciji Centra za društveno odgovorno preduzetništvo – CDOP a koji ima za cilj osnaživanje mladih žena, pripadnica etničkih manjina i povratnica koje žive i rade u ruralnim delovima Srbije. Sedište Centra za društveno odgovorno preduzetništvo je u Vrmdži a direktorka je Dragana Tomić Pilipović.
Mentorski program „Novo lice žene sa sela“ osmišljen je tako da prati edukacije prema modelu kompetenci profila Novog lica žene sa sela i to tako što svakog meseca se obradjuje jedna kompetenca. U novembru je to Kreativno i inovativno razmišljanje i prvo predavanje na tu temu održala je Hristina Mikić. Utisci učesnica su pozitivni jer ih predavanje kako su izjavile inspiriše da budu kreativne, da podstiču i izražavaju svoju kreativnost. To je i cilj projekta, da savetima i edukacijama u okviru programa i profila, podstakne žene sa sela da razvijaju i svoje preduzetništvo.Konkursi za dodelu subvencija koje raspisuju državne institucije ili međunarodne organizacije nisu uvek dovoljni za preduzetnice sa sela, posebno one koje počinju da razvijaju posao. Treba im pomoći da osnaže svoje unutrašnje jezgro, ono što je ona u suštini i šta stvarno želi kaže Dragana Tomić Pilipović, direktorica Centra za društveno odgovorno preduzetništvo. Kroz slogan „u svakoj od nas je žena sa sela“ ideja je da se ukaže na sve ono što jesu žene koje žive na selu, ali izvan stereotipa i društvrnih uloga. U prvom planu su vrednosti za koje se zalažu, snaga koju imaju, hobi kojim vole da se bave ili poslovne ideje o kojima razmišljaju ističe Dragana Tomić Pilipović.