Sokobanja kao turistička destinacija uspešno predstavljena na sajmu u Solunu

Turistička organizacija Sokobanja od septembra intenzivnio sprovodi promociju zimske turističke ponude. Veoma uspešna bila su predstavljanja na jesenjim sajmovima turizma, posebno na sajmu u Solunu.

U Leskovcu je početkom meseca Turistička organizacija Sokobanja predstavila ponudu zajedno sa turističom privredom, a nakon toga u Solunu nastupila je na 38. Međunarodnom sajmu Philoxenia sa Turističkom organizacijom Beograda. Na brendiranom štandu Sokobanje predstavili su se Specijalna bolnica ,,Sokobanja“ i Hotel ,,Sunce“.

Rezultati ostvareni na ovom sajmu su prema oceni direktora Turističke organizacije, Ljubinko Milenković,  izuzetni. Kako nam je rekao na sajmu je Sokobanja kao zelena destinacija – zeleno srce Srbije, privukla veću pažnju od Beograda. Organizovan je veliki broj sastanaka sa potencijalnim turističkim partnerima. Nakon ovog sajma očekuje se veći broj gostiju iz Grčke.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *